• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Spoedpost Harderwijk

Spoedpost Harderwijk

Spoedpost Harderwijk

0900 341 0 341 voor spoed
in de avond, nacht en weekend

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

  • Patiënteninformatie
    • Hoe werkt de spoedpost?
    • Wat kunt u verwachten?
    • Heeft u een klacht?
    • Heeft u een compliment?
    • Kosten
    • Medicijnen/openingstijden apotheek
    • Wetenschappelijk onderzoek
  • Organisatie
    • Over ons
    • Vacatures
    • Stages
    • Jaarverslagen
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
0900 341 0 341 voor spoed
in de avond, nacht en weekend
Home » Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

De medewerkers en de dienstdoende huisarts van de spoedpost doen hun uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. We nodigen u uit om dit (direct) te bespreken met de betreffende behandelaar, zodat deze met u het probleem kan oplossen.

U kunt ook contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Medicamus. Bel daarvoor tijdens kantooruren: 0341 – 217 217. Samen met u bekijkt de klachtenfunctionaris hoe de klacht het best kan worden opgelost.

De derde mogelijkheid is een klacht indienen bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Ga daarvoor naar: www.skge.nl.

In onze klachtenfolder staat de procedure stap voor stap uitgelegd. U kunt hier de klachtenfolder downloaden.

Primaire Sidebar

Klacht

  • Gebruik hier geen spaties
  • Gebruik hier maximaal 10 cijfers zonder koppelteken

Footer

  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Inloggen