Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Heeft u een klacht?

De triagisten, verpleegkundigen en de dienstdoende huisartsen van de huisartsenspoedpost doen hun uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. We nodigen u uit om dit (direct) te bespreken met de betreffende behandelaar, zodat deze met u het probleem kan oplossen.

Als het niet lukt om de klacht met betreffende behandelaar te bespreken, kan de klachtenfunctionaris worden benaderd. De klachtenfunctionaris kan informatie en advies geven over de mogelijkheden om tot een oplossing te komen. Daarbij stelt de klachtenfunctionaris zich onpartijdig op.

Klacht melden

In onze klachtenfolder staat de procedure uitgelegd. U kunt hier de klachtenfolder downloaden.

Online melden

Wilt u uw klacht online melden? U kunt uw klacht melden door het klachtenformulier in te vullen. De klachtenfunctionaris neemt binnen 10 werkdagen contact met u op.

Telefonisch contact

Wenst u liever telefonisch contact? U kunt tijdens kantooruren contact opnemen met 0341 – 217 217. Vraag dan naar de klachtenfunctionaris. Als deze afwezig is, wordt u teruggebeld.

E-mail

U kunt ook een e-mail sturen (klachten@medicamus.nl). De klachtenfunctionaris neemt binnen 10 werkdagen contact met u op. Samen met u bekijkt de klachtenfunctionaris hoe de klacht het best kan worden opgelost.

Externe organisatie

Wilt u uw klacht liever bij een onafhankelijke externe organisatie melden? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Ga daarvoor naar: www.skge.nl.